Känn ingen sorg för mig göteborg.

Publicerad 2009-07-19 18:25:26 i Allmänt,

En vecka i goá göteborg tillsammans med mor innehåll allt ifrån mängder av shopping, kryssning till danmark, en vist i göteborgs skärgård, dop för världens charmigaste tremäning osv! :)





Besökte vrångö efter en härlig timmes båttur ute på havet, hur härligt som hellst.
En lya ute i göteborgsskrgård är ju bara ett måste att ha i mina äldre dar, så är de bara! :d



Frukostbuffé var beställd klockan 8 på morgonen på färjan mot danmark.
Jag önskade att jag var 9 år igen, då hade jag fått mina pannkakor.. men icke! :p
Varför ska barn få de bästa?



Väll i danmark skulle vi ta oss till skagen..
gick & gick för att kunna hyra cyklar, tillslut fann vi dom så vi styrde ut mot skagen! :d
Joda, väll där började spöregna torr var väll helt fel ord att förklara..





Besökte de-dära-stället-där-de-två-haven-möts..
Fråga mig inte vilka hav det var, tror jag skolkade från geografi lektionerna för min geografi suger.. :p


Hon gjorde allt för att inte bli blöt, haha! :D
Vilken gullig mor jag har, inte sant? :)

Jag ville inte förstöra mina icke vattentäta skor så jag vandrade runt barfota, joinade luffarna litta :)
Sådant fint resultat det blev, haha uuuh! :d



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela