låt hela världen se ditt vackra leénde

Publicerad 2009-06-21 17:18:57 i Allmänt,

Det känns ju inte så rockigt att det ska bli 25 graders hetta till veckan då jag ska jobba..
Dagisfröken är verkligen ingenting för mig har jag insett så jag rent ut sagt pinar mig igenom dagarna.
Men pengarna tackar jag inte nej till.

Annars då..
Hade en förjävligt (ursäkta ordvalet) rolig midsommar tillsammans med mina brudar!!
Sånna kvällar hoppas jag få ta del av mera i sommar.

Idag har jag sprungit på stan med papsen och inhandlat en hel del stuffs.
Även ätit kina mat som smakade riktigt lovande, förvånade? :p
Ska strax ut på en power walk med majzor och snick snacka litta, mysmysmys!

Kickade in på ellans blogg och fann detta combat klipp, det kliar i kroppen på mig nu.
Kan knappt vänta tills onsdag då jag får gå lös och sparka ur mig allt.




annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela