the winner take it all

Publicerad 2009-06-03 19:00:40 i Allmänt,

Pluggat i 4 timmar och jag är inte klar än, räknar med ytligare 2 timmar kanske.. Detta jävla (ursäkta ordvalet) historia/engelska arbete är nog de jobbigaste arbete jag någonsin har gjort.. varför sätta de just i slutspurten?
Den muntliga delen gjordes ifall idag så den är avbokad.
Uppsatsen skriver jag på nu, strax klar så en halv bock på den.
De fem händelserna är två klara så en halvbock där också, de går framåt ifall... halleluja!
8 dagar kvar till sommarlovet som är så inibombens efterlängtat!!!!!
jobb jobb jobbbb
öland, öland, ölaaaaaand
  :D

universums bästa! ♥



annamaria;

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2009-06-03 20:55:39

(L)(L)

Postat av: soffan

Publicerad 2009-06-04 17:02:56

åker ni till øland med mig o mari eller åker ni dit med emma o marko? (med mig mig mig mig...och mari!) ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela