driver gud med mig?

Publicerad 2009-05-25 18:43:39 i Allmänt,

Min dag i stora drag har bara varit negativ..
Började med att klockan aldrig ringde imorse så jag vaknade av att karro ringde och väckte mig när bussen gick, funderade att sova vidare för att ögonen ville inte öppna sig eller tvinga upp mig själv. Jag fick verkligen tvinga upp mig tillslut, som tur är har jag en så snäll pappa som kom och hämtade mig och körde mig till skolan! :)
Inte fanns de någon arbetsmotivation eftersom jag var hur trött som hellst så jag nästan somnade sittande..
De posetiva var väll endå att jag fått härliga besked från diverse lärare hur jag ligger till, de gjorde leendet på läpparna lite större! :p
Glädjer mig även att de är inte alls mycket kvar i skolan, endast en inlämning sen är de fenito! :D
Jo, men om ni trodde att tröttheten var de enda så hade ni fel, de kommer mera....
Fel klädval i morse eftersom vädret inte såg så lovande ut, men fram åt lunch blev de steckande hetta och jag svettades som en gris, mysigt! :)
Väll när jag satt och väntade på torget tills karros buss skulle komma så inser jag att jag glömt mobilen i skåpet, ameeeeeen.. Var bara att invänta nästa buss tillbaka till skolan, upp för backen med bag och jacka hängades och slängades som jag tappade ett antal gånger....
Hade siktat in mig och var riktigt taggad inför spinninngen klockan 5 idag också, men nej... den missade jag pga att bussen aldrig kom.
Tar istället och springer av mig all ilska, milen får de bli.

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela