Vi är på väg någonstans men jag vet inte vart.

Publicerad 2009-05-27 23:40:24 i Allmänt,

En sovmorgon imorse gjorde det hela mycket enklare, dock blev de väll inte så mycket till jobbande på lektionerna men de var de värt för stunden ifall.. :p
Insåg att jag har lite kvar att göra i de olika ämnena som jag ska ta tag i till helgen, ett måste!
Styrde röva mot sats och tog mig an ett grymt jobbigt combat pass och sitter nu och taggar tills på fredag då de nya combat passet släpps, I be there, trust me! :D
Efter att mättat mig med en enormt god cesarsallad styrde vi bilen och storhandlade på maxi med mor! :)
Köpte keso som jag ska lära mig äta, sen till sommaren ska jag lära mig äta jordgubbar, önska mig lycka till..




Har gått och väntat på att något ovanligt ska hända, trött på vardagens rutiner..
Ett sommarlov är de som saknas men om 14 dagar är de hääääär! :D
Saknar sena sommarnätter, vågorna på edsviken, öland och mina älsklings shorts & mycket mycket mera!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: mor mamma

Publicerad 2009-05-28 12:00:28

Vardagen är ganska inrutad..Ska vi prova islandshäst ut i det gröna....en dag snart...Kramis..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela