som som sommaren.

Publicerad 2009-05-08 19:06:31 i Allmänt,

De tar på krafterna att shoppa.. jag är helt slut efter att ha sprungit på bergvik i flera timmar, phuuu! :p
Men de är de värt för jag älskar det, inhandlat både de ena och de andra! :) Bokade även tid för färg-sling-klippning på torsdag, ska bli intressant med lite förändring, hoho! ;d






Börjar dra sig mot sommarlov för all del peopel, hur gött? :D
Nationella är näääästan klart och inlämningarna även så, alltså skönt med lite lov efter slutspurten! :p
Serverades tacos i skolan idag, skräll måste jag nästan säga eftersom de känns som vi alltid får de på fredagar! :p
Men det är ätbart ifall, som ingenting annat är på skolan.. Var lite komiskt för när jag kollade mitt kontoutdrag står de typ bara waynes på hela pappret eftersom vi är stamisar på lunchen där, pasta-fetaost-kykling-sallad är vad som gäller! ;d
Men något som jag stör mig på när jag är inne på blondinbellas blogg och få se hennes underbara sallader, vart i stan kan man köpa sig sånna lixom, jag blir lika sugen varje gång! :D



Tänkte ha en lika mysig fredag som jag haft ända sen imorse, de är regn för en gångs skull gillar jag regn. Eller nej.. inte förut då jag var ute i helt fel skor men nu när jag sitter inne i min mjukisdress så älskar jag att kolla ut och se att de är regn, saknas bara choklad och en mysig film.... the notebook får de bli och mamma har köpt geisha, ibland undrar jag om hon kan läsa mina tankar faktist :p
och så känner jag såhära att jag BARA VILL HA SOMMAR NU!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-05-08 21:29:25

långt hår du har fått gummsi!

the notebook vore ju också, ha en mysig kväll med lenisen:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-10 22:23:00

Fint hår du har, geeeeeee mig! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela