vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här.

Publicerad 2009-05-31 17:02:12 i Allmänt,

Sista veckan i skolan och vi har fått världens största uppgift att göra klart innan torsdag, gaaah! ;o
Helgen har ifall bjudit på strålande väder! :)
I fredags var de brudar hemma hos majzor. Kubb, tacos, marrängswish, kladdkaka & snicksnack bjöds de på under kvällen, mysmysmys! :) 



Lördagen vaknade jag relativt tidigt för att vara mig runt 10 utav att solen stekte utanför.  Fick bli en smootie frukost i solen och sedan ta mig an gräsklipparen som inte ville som jag, men gräset blev klippt i fall.
Drog vidare in mot staden till papi, två kulglass med mjukglass i bägare (min speciallite) blev det på en utesevering med solen stekandes, underbart! :D 
Kollade på en mac dator som jag så gärna vill ha. Dock har jag för snålt om pengar men man ju allitd  önska sig en fast grejen är ju då att jag fyller år så sent.. kan man önska sig en dator i sluta-skolan-present? :d

Från när jag vaknade i morse runt 10 har jag legat ute och stekt i solen vilket har lett till att jag ser ut som en räka! :o
Hoppas bara att den bruna färgen kommer fram tills imorgon.
Inväntar mami så vi kan sätta på grillen och koka färskpotatis! :p



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela