lätt att vara efterklok.

Publicerad 2009-05-21 00:57:28 i Allmänt,

Okej, mamma hata mig inte nu..
Men saken är den att jag kollar på bilder från den tiden då jag hade mörkbrunt hår och jag har insett att det är mera jag, faktist. :p
Men de får bli efter sommaren kanske för lite ovärt att ha lagt ner både jobb och pengar på håret den senaste tiden för att få ljust som jag velat och helt plötsligt återgå till mörkt, de är ju samma sak som att slänga pengarna i sjön.
Mamma har så rätt om mig.. jag blir aldrig nöjd :p Hon suckar varje gång jag nämner att jag vill göra någon förändring med håret eftersom hon vet att jag endå kommer ångra mig..
Varför är jag inte kille och kan raka av mig håret, vad mycket lättare allt skulle bli då..
Vad tycker ni, mörkt eller ljust? :p





Sommar lov om 19 dagar och livet leker just nu, är de inte underbart?! :D
Softade med lisa dagen till ära, min fis är ju så ful :) behöver jag nämna att vi käka pizza och godis tills vi fick spysmak i munnen? :p


annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-05-21 07:07:15

Ja, du tänker såååå rätt...Och vet du vad-Varför inte skaffa lite olika peruker...Då KAN man variera sej lite hur man vill beroende på sinnelag...väder..och det finns nog flintskalle-peruker med..Tänk på den.. du..Älskar dej!!Du är härlig...puss o kram....

Postat av: julia

Publicerad 2009-05-21 11:20:45

du passar jättebra i båda, men somrigt i ljust:)

du har yö samma tröja som mig på vänstra bilden:u

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-21 17:18:07

Du är väldigt söt! :)

Så du passar i bådaaa, pusss

Postat av: Emilia

Publicerad 2009-05-23 00:43:11

Jag tycker du passar i båda söto!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela