dance with somebody.

Publicerad 2009-11-20 13:53:52 i Allmänt,

Alla andra skolor är lediga förutom vi på Klara, men ioförsig så fick vi våran studiedag i onsdags så de går jämt ut! :)
Sitter förtillfället på webbdesign och redigerar bilder till min hemsida som kommer handla om Italien resan jag gjorde för ett år sedan, längtar otroligt mycket tillbaka då jag kollar på alla bilder igen!


(klicka på bilderna för att få dom större)

Ska till gymmet för att bättra på min träningsverk efter att jag fick världens träningsverk utav pumpen i tisdags och lite extra igår när jag tränade med pappa.
Ska träffa majsan ikväll också, ser jag fram emot. Inte sett människan på över en vecka!!

Och till Lisa, Sofie, Emma, Marko och Andreas som ska på takida ikväll vill jag bara nämna att när dom sjunger the things we own så tänker ni på mig och bara njuter, ni kan gärna hålla om varandra och gunga framåt och tillbaka med varandra för att få en riktigt stämning utav att jag är där, OKEJ?! :D hihi.
Så har jag också varit delaktiv i konserten som jag så gärna hade velat gått på.. men åldern har jag inte inne, fan!

Jag och jessica har taggat upp varandra till new moon filmen som vi sitter bänkade till imorgon.
Nu har jag riktigt höga förväntningar så gör mig inte besviken!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: mor

Publicerad 2009-11-20 22:37:55

Ha en helskön biokväll tjejer och man kanske får bidra med lite biogodis i påse...Puss på er..

Postat av: lisa

Publicerad 2009-11-21 14:16:18

Tänkte på dig igår när de spelade den låten. Sen så ville jag bara säga att jag älskar dig.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela