hur kan man älska någon som har älskat någon förut.

Publicerad 2009-11-26 20:43:42 i Allmänt,

Sitter på mitt rumsgolv som omringar mig av alla kläder från min garderob. Kan tro att de har smällt en bomb här inne, inte ens i sängen kan jag sitta.
Har gjorde ett hål i klädhögen för att få plats med lite ljus & satt på lite Melissa horn på spotify för att få en mysfeeling, lyckades ganska bra.
Discuterar ditten och datten med jenny över mitt kära ebuddy då msn har svikit mig. Riktigt roande, ett nyårslöfte är ifall bestämt, haha.




Imorgon ska jag roa mamma med att ta en sväng i biltvätten på bergvik, hon tycker de är lika roligt varje gång.
Tur att nån är road utav den lilla turen, samtidigt som bilen blir ren..
På kvällen blir de tacos & vin tillsammans med homies. Vi har olika altenativ över hur kvällen kommer sluta, kan inget annat än att bli bra.

annamaria;

 

Kommentarer

Postat av: mor

Publicerad 2009-11-26 23:59:06

Bra blir bara bättre...och BÄST...Älskar dej!!Ha sååå kul...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela