jag älskar er!

Publicerad 2009-11-08 13:33:53 i Allmänt,

Har haft världens mysigaste helg med världens bästa personer!!

I fredags hade jag mys med maja, vi åt god mat innan vi högg in på glassen, chokladen, tét och drog på oc. 
Fixade naglarna och var allmänt tjejiga, hihi.  



I lördags hade emma födelsedagsfika så jag frossa i tårtor, kakor, bullar och blev tillslut spyfärdig.
Jag, lisa, andreas och jennifer arrangerade fylletaxi till partyfolk och åkte några extra rundor.
Lira buzz, käkade godis och åt min första lammfilé och det var heller inte den sista.
Rullade i säng tillslut med några kilo extra, hähä.



Nu har jag pluggat lite matte, hur duktig?
Ska ta en powerwalk för att förbränna helgens godheter.

Ska även ge pappa en STOR kram på farsdag! ♥




annamaria;

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2009-11-08 17:23:02

PUSS OCH KRAM!!!!!!!!!

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-08 18:14:13

Vilken inteligent och snygg dotter jag har men kan det bli annat med den pappan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela