Måndag.

Publicerad 2009-11-09 19:57:00 i Allmänt,

Idag har jag och jessica insett två saker.
Den första är att hosianna låten ni vet som man sjunger i kyrkan sjunger om en son & inte en fru som jessica tyckas tro..
Den andra är att vi kommer sattsa fult ut på vårat snart kämpiga jobb som består av att vi ska köra sopbilar och lära barnen i skolor hur man sopsorterar, ser äntligen en ljus framtid.

och svar JA vi har varit övertrötta idag, inte minst sagt när vi skulle köra scuosh(?) på idrotten då jag hade en tendens att antingen skjuta i hörnen eller i taket, aldrig rakt fram..



Idag på gymmet så kan jag väll säga att jag har skämt ut mig en aning. De första hände när jag skulle ställa mig på crosstrainern med ipoden i högsta hugg och skulle placera den på något smart ställe, när jag sätter igång och trampa så åker ipoden iväg i världens fart och landar under killen som körde på cyklen.
-hehehehe ojdå.
Ville testa på något nytt pass dagen till ära så jag gick in på step och där inne kände jag mig som en vilsen.. ah, jag vet inte vad jag såg ut som.
- oj.. ops.. jaha.. nej fel.. ojdå. Ja, många utryck gav jag ifrån mig. Men övning ger färdighet.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2009-11-10 08:06:21

haha! skulle velat sett dig krypa in under cykeln efter ipoden ;) imorrn kör vi combat tösabeta! skulle vi testa jam innan eller? :)

Postat av: jessica

Publicerad 2009-11-14 20:23:45

HAHAHHA sitter och skrattar nu ;) sopisar kommer vi bli <3

Postat av: jessica

Publicerad 2009-11-14 20:23:49

HAHAHHA sitter och skrattar nu ;) sopisar kommer vi bli <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela