new moon

Publicerad 2009-11-04 20:55:30 i Allmänt,

Twillight new moon biljett bokad, har redan börjat taggat litta. För jag menar, hur länge har jag längtat?
Jag som aldrig någonsin har älskat fantasy filmer och sådana overkliga.
Varje gång jag har kollat på harry potter har de slutat med att jag sitter och kommenterar varje overkliga grej.
Jag är inget fantasy-freak men twillight är inte desamma, vampyrer finns ju for real ;) höhö!

idag var de en såndära jobbig-ta-igenom-sig-träningen dag på gymmet. Men de gick ändå, lite töl med sofie gjorde de lite enklare för stunden.
Så nu är jag slutkörd i varje muskel & huvud.

Måste även säga ett stort grattis till andreas som har tagit körkort!! :D

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela