tankar...

Publicerad 2009-11-11 21:00:41 i Allmänt,

Nu tycker jag verkligen att denna inluensa såkallad svininfluensa har gått helt överstyr.
Visst, jag var också med i kategorin om att tro att vi skulle dö inom en snar framtid osv, men insåg direkt att media skrämmer upp och överdriver.
Nu spyr jag rent ut sagt bara jag hör ordet, svininfluensa. nöff nöff.. 
Så jag bestämde mig snabbt att jag inte ska ta sprutan och de står jag fast vid.
För jag ser inte någon vist till att ta den överhuvudtaget för jag är aldrig sjuk, har ett bra imunförsvar och är fullt frisk från annat joks.

Annars har jag även börjat spånat lite smått över vad som komma skall efter studenten, de året som tar oss till arbetslöshet..
De är ju knappt ett & halv år kvar och är man som mig helt vilsen i denna värld om vad man ska jobba med, vart man ska bo, hur man helt enkelt ska ha sitt liv.
Om jag får drömma så ska jag vara bosat i göteborg som egenföretagare med något i en stil av hälsa/skönhet kollektion som går hur bra som hellst så jag är ekonomisk oberoende. Om jag tänker mig några år äldre isådär 27-30 så lever jag mitt underbara liv tillsammans med en brunhårig, lång och musklig kille i ett lungt samhälle med en pojke & flicka i vårat egen designat hus.
Men man kan ju alltid drömma som sagt.. jag tror ju inte att detta kommer att hända tyvärr.
Kommer säkert stå och servera big mac till feta folk inne på mcdonals i min vuxenhet, helt ovårdat hår och tycker att smink är så last year och bor kvar i skoghall i en sleten etta på lillängen där jag har hur ostädat som hellst och äter chips och dricker cola till middag, ligger i soffan och rapar och fiser. Köper upp min lön på öl och besöken på soft bar, någon familj eller ljus framtid finns inte ens i mina tankar...

annamaria;

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2009-11-11 22:11:59

eller ett tredje alternativ: du flyttar till oslo och blir världens bästa granne med mig, eller sambo. så fixar vi två gamla, halvt döa, rika norrmän till makar, gifter oss med dom, inväntar deras död och sticker sen till något varmt land och lever lyxliv med champagne som vårt nya vatten, vad tycks?

Postat av: mor

Publicerad 2009-11-11 22:50:24

Förstår dina tankar..fortsätt vara trygg i dej själv och var nyfiken på framtiden..Greppa tillfällena som ges och känn medvinden...Du Är Oslagbar och BÄST ..-Helt enkelt!!Älskar dej!!

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-11-12 11:26:11

Anna tänk positivt det kommer du längst med.

Du är smart inteligent söt snäll med mera (säger även Carola). Du skall inte sitta på soft bar på skoghall som dom andra singel kvinnorna stå på dej anta utmaningar du kan mer än du tror .

KRAM DIN PAPPI

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-12 11:28:53

Anna tänk positivt det kommer du längst med.

Du är smart inteligent söt snäll med mera (säger även Carola). Du skall inte sitta på soft bar på skoghall som dom andra singel kvinnorna stå på dej anta utmaningar du kan mer än du tror .

KRAM DIN PAPPI

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela