vad saru?

Publicerad 2009-11-13 21:11:43 i Allmänt,

Dagen i sig har inte bringat någon otur, tvärtom faktist!
Vi kom både till skövde och hem igen, bussresan kändes som den tog mindre än en halvtimme eftersom jag har så söta klasskompisar då vi sjöng barnsånger & gissa bilmodeller, insåg att bilar är något jag får öva på.

Väll på skövdes högskola fick vi testa olika dataspel. De roliga var att innan vi gick in i spelsalen så kläcker jessica inför gruppen att; "Tar väll säkert 10 minuter för anna att fatta vad spelet går ut på eller om hon ens klarar av att hitta kontrollerna som man styr med, hon vet ju inte ens vad sims går ut på."
Jag bara log och gick in och rent ut sagt ägde alla på spelet, till och med jessica. Fast ioförsig de tog några minuter innan jag fattade vilken man styrde med men jag vann ifall, de var huvudsaken. HA! 

Hade vist en dold talang inom mig..
ska börja lira wow :)
bilden är ifrån mörmons tiderna..



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela