16 goes 17

Publicerad 2009-10-08 17:36:08 i Allmänt,

Det är redan fredag imorgon.. dagarna går påtok för fort. Men ioförsig, de gör mig inte något för de blir fortare helg.
Denna helgen ser jag tok mycket fram emot.
För imorgon ska jag på manikyr efter skolan sen träna lite lungt med favorit instruktörerna på combat, så de får jag faktist inte missa.
Zon har hjälpt mig med värken i vaderna, känns bättre! :)
Sen ska jag bara njuta av de sista dagarna som 16.

När jag vaknar på lördag är jag 17, who´s the bitch now? ;)
Jag är redan sugen på favorit tårtan och kakorna, vattnas i munnen!
Mina älskade brudar står för kvällens bravader, dom är hemlighets fulla & jag är för nyfiken.. hihi.
But, i love them! (L)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-10-08 21:07:18

hahahahahhaha tjusig bild! vill se en favorit i respris av den på lördag bruden(L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela