girlpower!

Publicerad 2009-10-17 16:37:35 i Allmänt,

Blev en otroligt mysig girlnight igår med fruktsallad, nybakta cookies, hemgjort chaii och en massa girltalk tills vi fick killbesök och kollade på fröken sverige. En fin fredag som fick mig att sussa sött, en blöt puss på er! :)




Efter att ha oljat-smörjt-filat-lackat mina naglar & skrubbat-tvättat-ansiktsmask-smörjt mitt ansikte så tog jag en power walk på kilene tillsammans med mor.
Nu håller jag på att städa mitt otroliga dammiga och stökiga rum.. förstår inte på mig själv som knappt hålla det städat i mer än en vecka.
Storstädning behövs och de får de bli innan jag får besök av majsan. Vi ska färga hår & kolla på blogawards.



annamaria;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela