put your hands up in the air.

Publicerad 2009-10-05 23:26:03 i Allmänt,

Happ.. så får man lägga träningen på hyllan en liten tid framöver. Jag kommer bli så rastlös.. Så mamma om det är rivsår på väggarna är de bara jag som har klättrat på dom.
Ingen träning tänker ni.. vad har nu flugit i henne? Jo, jag har både benhinnesinflamation som inte är helt okej och nu har jag även fått något problem med mina vader också, två flugor i en smäll.. tråkigt nog.
Ganska så orimlig tid att ta ett mini uppehåll nu eftersom sats färjestad har öppnat, ett riktigt fräsht & fint sådant.
Där kan man både se på vackra klarälven strömande vatten plus förbränna på samma gång.





Annars så rullar dagarna på i sin takt & jag glider med i svängarna.
Jag rullar snart in på mitt sjuttonde år och börjar redan bli senil.. Som tex förut när jag hade helt glömt bort var jag hade mitt skåp inne på sats eller när jag kollar upp busstiderna och glömmer så fort jag har kollat upp de.
Listan kan väll göras lång men jag får väll skylla på att jag har många bollar i luften.

Har varit och gjort lite business hos karro & vi är rätt så fula faktist, haha! :p
Ska lägga mig och läsa ego girl för sisådär tusende gången, carolina gynning är ju för underbar! :)





annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela