20 sanningar om mig.

Publicerad 2010-04-11 15:04:06 i Allmänt,

1. Jag är rädd för ballonger.
2. Kan ha hur stökigt som hellst på mitt rum men ändå ha ordning på saker och ting.
3. Jag älskar att träna och ta ut mig rejält.
4. Ställer väldigt höga krav på mig själv och blir lätt besviken när jag inte når upp till dom.
5. Gillar inte ost & skinka, men älskar feta ost.
6. Har svårt att utala "sh"-ljud då det låter roligt när jag utalar bla. sushi, massage & självkänsla.
7. Har aldrig fjäskat för en lärare.
8. Kan komma underfund med ett skämt några dagar efter.
9. Är väldigt ovig och klantig, då jag har trillat väldigt många gånger så jag har massa ärr på knäna.
10. Tycker att bh är oskönt att använda.
11. Gillar inte att låna ut pengar även att låna.
12. Ska flytta till Göteborg efter studenten.
13. Jag planerar väldigt mycket men älskar spontana saker.
14. Väntar alltid tills det är panik när jag ska på toaletten.
15. Byter alltid om till mjukis när jag är hemma.
16. Var kär i darin när jag var mindre, helt beroende utav honom.
17. Vispar alltid ur kolsyran i kolsyrade drycker.
18. Har aldrig varit kär och är glad över det, på ett sätt.
19. Pratar fort och otydligt när jag har mycket att säga.
20. Sjunger alltid i duschen och klarar inte av att sitta länge i en bastu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela