somliga går med trasiga skor.

Publicerad 2010-04-29 22:28:09 i Allmänt,

Nu har jessica bosatt sig i sin finfina lya i skåre, vi käka inflyttnings mat betående av grillad kyckling och potatissallad i hemgjorda alleminum talrikar och bestik sittandes på golvet.
Känner jag oss rätt kommer de bli många fina stunder i den lyan.
Inte vet jag fall jag var till så stor hjälp idag då jag pajja två saker inom en timmes tid, är de skräll mig eller?


Daniel har blivit man och äger nu ett fast jobb plus lägenhet då vi firade genom att äta middag på alfi, där slank de ner en otroligt god örtmarinerad kykling med pennepasta, satt ruggit fint i magen.

Nu väntas bara morgondagen, allt jag begär är ett dansgolv fullt med partypeople.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela