beautiful day

Publicerad 2010-08-08 13:36:59 i Allmänt,

Popcorn, ben&jerry glass, root beer, tacos och mängder av godis tryckte jag & lisa i oss igår framför filmen deadline som var en helt okej-film.
En myskväll i högsta grad på herrhagen. Har fortfarande inte riktigt förstått att de numera bor på herrhagen och inte i huset intill mig. Kommer & vill heller inte inse de för den delen heller.

Är nu just hemkomen från en timmes powerwalk runda på öa och de var förjävla skönt måste jag säga då musiken donade ur mina hörlurar. Perfekt start på denna söndag som kommer erbjuda båtbuss & lunch i stan tillsammans med mamma & ann.
Kikade även in på hm's hemsida för att 'bara kolla' på höstnyheterna och vips hade jag klickat hem lite smått o gott.. äh, de var jag värd kände jag och så vart de med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela