frozen

Publicerad 2010-08-05 20:42:55 i Allmänt,

När jag har tråkigt så äter jag.. går och små äter hela tiden och klagar över att jag äter. sånna dagar hatar jag, sånna dagar som idag.
 ingen ork till något. orkade inte ens åka in och träna som var planerat. sov istället för länge och vaknade trött som jag gjort de senaste dagarna.
kollat på sex and the city hela dagen och laddat ner en till hund film, marley and me. Kollade på Hachiko inatt och de var inte ett öga torrt.
dragit ner rullgardinen för att slippa se regnet utanför och satt på min "feeling" lista på spotify för att få lite feeling över livet.

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2010-08-05 21:54:35

hur många näsdukar gick åt till marley and me? ;) köra crossintervaller ihop imorrn? :)

Postat av: elin

Publicerad 2010-08-06 12:45:01

det låter som mina dagar..

Postat av: jesulaus

Publicerad 2010-08-06 14:51:18

har du lärt dig ladda ner nu :D stolt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela