week and weekend

Publicerad 2010-08-14 19:06:04 i Allmänt,

Styrde bilen med papsen mot huvudstaden då shopping stod på schemat.
Shopping i alla högsta grad vart de både grymt bra smink i från Make Up Store, kläder ifrån Zara m.m, shoppingutbudet i Stockholm må vara den bästa ifall. Men ingen stad jag kan tänkas bosätta mig i, stressen & lortiga luften tog kål på mig.
Men en underbar dag tillsammans med älsklings-papitulo.

Redan dagen efter var de dags att packa om inför (som jag hade ställt in mig på) tältning i Norrköping med mami.
Fick en glädjande överaskning då vi inte skulle tälta utan bo på hotell istället, gjorde verkligen inte mig något utan jag längtade bara att få äta hotellfrukost och hoppa i hotellets sängar.

Besökte Söderköping och de omtalade "smultronstället" som glassbaren hette.
Jises vilka glassar alltså, de var enorma.
Jag åt choklad/brownie & vaniljglass med en browniekaka i och grädde på toppen.
mamma åt någon annanas glass.


Bordet brevid beställde värstingen som bestod av 5 liter glass.



Gick och utforska lite av Söderköping då göta kanal rinner igenom, posa "fint" vid slussen.




Resturang besök på kvällen & shoppin hans med under de 2 dagarna vi var i Norrköping också.
Mycket fina 2 dagar med gullemor!!

Och juste mina vänner.. jag har klippt av 3 dm av mitt hår under veckan också. Fick helt enkelt nog på de och behövde en förändring.


FÖRE:


EFTER:



Fin vecka och de ska även avslutas på bästa sätt därför sitter jag här med partylistan i bött och smuttar på egen gjort drink som smakade lovande, nu ska jag kan dra iväg och skaka rumpa med favoriterna!!
gonna be a good night.

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2010-08-15 10:07:18

Så tjuuusig du blev! :) Fint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela