bulletproof

Publicerad 2010-08-06 18:06:39 i Allmänt,

Du heter:
Anna Johansson

Smeknamn:
föredrar anna faktist.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
ballader

Beroende av:
läpsyl och närhet

Vad tror folk om dig?
lärarns ängel och en miljon på banken

Stämmer det?
kan alltid hoppas

Vad får du oftast komplimanger för?
benmusklerna och rumpan

Hur imponerar man på dig?
vara sig själv, humor går alltid hem

Brukar du skratta för dig själv?
för ofta faktist, rätt roande

Vad står det i ditt senast skickade SMS?:
"sitter på toa och bajsar och lyssnar på lemon tree, de kallar jag semester" - till jessica såklart.

Hur svarar du i mobilen:
beror på vem som ringer, men oftast ett hallå

Vem ringde du senast?:
mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
skicka receptet i ett sms när du kommer hem, de är så jävla gött så måste hare.

Antal timmar sömn inatt:
10 tror jag

Sov du ensam:
japp

Brukar du komma i tid:
väldigt ofta, annars 10 min sent

Hur känner du dig nu:
som en womanizer

Vanligaste färg på dina kläder:
väldigt diskreta, svart typ.

Vad tycker du om fötter:
guds bästa skapelse

Vad saknar du: 
barndoms tiden & mellanstadiet

Hade du en bra kväll igår:
hyffsat, satc räddade min kväll

Favorit dryck på morgonen:
en bärs.. okejrå vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig:
aldrig innan 1.00 på sommarlovet ifall

Är du blyg?:
ibland, beror på situationen

Sysslar du med någon idrott:
gymmar, de är väll idrott? idrott i skolan också

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej, men på attraktion

Har du spytt offentligt:
ja, vidrigaste jag gjort

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
jag skulle cykla på en herrcykel och få stången mellan benen för att känna av smärtan

Är du nöjd med ditt liv:
ja, varför klaga?

Är du bortskämd:
ja, dom säger de, men jag klagar som sagt inte.

Vad gör du i morgon:
ligger troligtvis i en soffa och trycker godis tillsammans med lisa

Vad är det värsta du vet?:
när folk smaskar

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
äkta vänskap skulle jag kalla dom, love u biatches

Vad är det finaste du fått?:
min mens, i´m a woman

En speciell dag du minns:
finns många fina dagar i mitt liv.

Du samlar på:
skulle mamma & pappa svara på denna fråga åt mig skulle dom säga locktångar

När grät du senast:
när jag fick sms av lisa om att hon flyttade

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
åka utomlands och bygga ett gym i göteborg

Vill du gifta dig:
SJÄLVKLART

Vill du ha barn:
ja, 2 st

Är du musikalisk?:
de är det sista jag är

Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja, de har jag

Biter du på naglarna:
jag har gjort, men inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela