sena nätter, tomma glas.

Publicerad 2010-02-14 11:18:21 i Allmänt,

Efter att ha pumpat benmusklerna och gått på ett gör roligt combatpass med madde i fredags.. hade jag gärna velat skriva där.. men icke, får hoppa över de combat framöver pga mina jävla benhinnor.. GAAH, blir så arg.
Mötte därefter upp pappa på stan och slog rot i hans lya över natten, super mys!! :)

Gårdagen spenderades tillsammans med lisa, andreas & öberg då vi kollade paranoid activity (stavning?) vilket resulterade i att jag var räddare än räddast och fick sova brevid mamma på natten.

Nu är kärleksdagen kommen och jag sitter i min ensamhet.. men hey, i´m alive.
Ska faktist bli jag & svenskan idag, vi är så söta tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela