kom ihåg mig då.

Publicerad 2010-01-13 16:44:30 i Allmänt,





VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Jag var 7 och var en bestämd och tillbakadragen unge som dansade i långkalsonger till bubbels i julias vardagsrum.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
började jag gymnasiet och stärkte mitt självförtroende.

FEM SNACKS DU GILLAR
nötter, popcorn, bubblizz, lysmelk, lakris/hallon skallar

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
jonna the rapper, young dad - hoffmaestro, they don´t care about us - michael jackson, hanna - mellisa horn

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
resa jorden runt, shoppa ihjäl mig, köpa världens coolaste bil och hus. Även ge mamma & pappa en slant också. 

FEM DÅLIGA VANOR
"kliar" mig på munnen, rättar till kuddarna innan jag kan somna, måste ha mobilen tillhands hela tiden, beroende utav läpsyl, planerar för mycket.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
vara galen, träna, umgås med vänner & familj, shoppa, mysa.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
kjol och häpåräbyxorna he-he.

FAVORITLEKSAKER
datorn, mobilen och rullbandet.

Kommentarer

Postat av: Pappi :)

Publicerad 2010-01-13 18:10:18

Jaaaaaaaa hoppas du blir miljonär anna så jag får en slant Hi Hi .

Du är bäst stå på dej älskar dej ser fram mot Lördagen i Arvika.

KRAM

Postat av: julia

Publicerad 2010-01-13 20:01:40

knock you out, out of control!!

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-01-18 21:10:36

Snyggis, klia dig på munnen är SÅ du!!:)

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-01-18 21:11:36

Snyggis, klia dig på munnen är SÅ du!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela