världen är underbar.

Publicerad 2010-01-19 13:09:43 i Allmänt,

Dunkar junior senior - move your feet i mina skullcandy hörlurar så mina öron piper utav ljudnivån, men för stunden är de så underbart för låten gör sig bäst i högnivå lika så humöret.
Aktiv tisdag må jag säga, skrivit handen av mig då jag blev klar med 1 av 2 uppgifter i matte B, alltså en uppgift kvar sen ska jag aldrig mer räkna matte, U-N-D-E-R-B-A-R-T.
Även lämnat in MVG uppgifter i olika ämnen, får bara hoppas att de duger nuda, peppar peppar!!
Om en halvtimme har jag bokat tid med syon så hon kan hjälpa mig med mina framtidsplaner, jag har en bana jag vill gå men hur jag ska komma in på rätt spår får hon hjälpa mig med.
Framtiden ser ljus ut..
Trotsar min träningsverk som jag har efter gårdagens styrketräning med Sofie, hon körde minst sagt slut på mig. Går istället lös på rullbandet då jag ska köra intervaller för bättra på kondisen litte.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-01-19 13:18:38

saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela