hey you there

Publicerad 2010-07-22 14:53:08 i Allmänt,

första du gör på morgonen: kissssssar
frukost: innehåller nyttigheter, fullkorn o grejer.
avgudar: kvinliga poliser och brandmän
färg: blå
skor: convers
dricker: vatten & root beer
beroende: träning
semester: har jag förtillfället
önskar mig: ett körkort och en blå bil
borde: dammsuga rummet och be grannen hålla tyst på hunden.
vill: åka till thailand
värsta som finns: gasten på liseberg
drink: protein-drink (he-he)
hemlighet: min granne är tjock
rädd för: ormar & vara ensam på nätterna
mobil: iphone
dålig på: att hjula
musik: allt som inte skriker
personlighet: posetiv, glad, galen

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2010-07-22 22:11:46

tur att inte jag är din granne längre, då hade jag gett dig ett fint blåöga till morgondagens festligheter ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela