love the way you lie

Publicerad 2010-07-17 14:56:41 i Allmänt,

Startade dagen klockan 9 med frulle på älskade kaviar som höll oss mätta läääänge. Jag körde lite svängit med en ovan bil ner mot marieberg.. eller ligger de uppåt?
Inhandlade kläder (självfallet), grymt snygga skullcandy hörlurar som waka waka med shakira dunkar ur förtillfället, en bärbar hårdisk ihop om att rädda mina bilder på datorn som de ser väldigt mörkt ut för.. den har fått fnatt bokstavligt talat, även hårprodukter & smink inkaserades för att smikra mitt yttre.
Helt enkelt en underbar dag med min älskade papitulo!

Kvällen kom och grillen som jag ärvde utav kööhler tändes, musiken sattes igång och glasen fylldes därmed var vi igång och de vart en grymt lyckad kväll tillsammans med mina brudar.













Klagar faktist inte på vädret idag, för ska mysa på herrhagen med Lisa i deras nya lya.
Bio & tacos blir de, mysmysmys!! Saknat min älskling.
Och på måndag drar vi + en drös underbara människor ner till göteborg och intar liseberg.
Men först dushen och fräshar te mig, sen intar jag myskväll.



Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-07-18 16:40:11

me like the pic!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela