23.13

Publicerad 2010-03-03 23:13:37 i Allmänt,

Jag fick VG i webbdesign men fråga mig inte hur jag lyckades med det, tyckte jag mest var som ett stort frågetecken genom hela kursen.. ni vet.. datorer & jag går inte så bra ihop men tydligen.

Medans alla drar till branäs imorgon så pumpar jag mina muskler på SATS och invätar beach 2010.
Måste bara nämna detta också, jag är kär i elins & maddes combatpass.
Idag var det helt amazing.

imorgon ska jag ut i trafiken med anna johansson, vacker´t namn min körskolelärare har.

och en sak till, LÄS MAJA HEDINS BOK!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-03-04 11:41:52

Kan bara säga att NU är du verkligen på G! HÄRLIGT tjejen...Ta för dej!Du är BÄST!..Pössar...

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-04 13:43:29

svar:

ja, vi kan allt desta dating in the dark, im on it babe! i waaant you..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela