hövvebank

Publicerad 2010-03-18 17:08:14 i Allmänt,

Gårdagens jam var nog den roligaste på länge, skaka asset så svetten lackade & de var sånt härligt drag med världens bästa musik, grymma dansare och ÅHH-ÅH bara!!
mer sånt vill vi ha!!
Sen var de dax att ta sig an ett förjefla jobbigt combat, då vi tagga upp tills nästa veckas release och tog i extra mycket på de gamla.
Men med en förkylning i kroppen så sa hjärnan/huvudet till då jag trodde att min hjärna skulle komma ut ur vänsta ögat, de pulserade som världens migränanfall, vilket resulterade att jag sov redan klockan 9 igår.
Vackade tyvär upp med samma känsla fast lite mildare.. måtte ja inte få migrän jag som har klarat mig från huvudverk i alla mina dar, trodde faktist jag hade fått en tumör eller liknande igår, inte van att ha huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela