Grattis louise!!

Publicerad 2010-03-13 19:35:29 i Allmänt,

Gårdagens kan beskrivas i korta drag då de var en händelserik kväll, pimpla calefornia white och fick flashbacks, övade på att skaka rumpan & röra på höfterna alá shakira stile (lyckades dock inte..) prata gamla mellanstadie minnen med två saknade grabbs och marie rahm var het på samtalsämnet, dansade oss svettiga till sommartider hejhej och hissade louise på 12slaget då hennes 18åriga liv började (GRATTIS MIN ÄLSKADE), jenny kom som en neger och jag fällde några glädjande tårar över hennes hemkomst.


bjusar på fyra pic från förkröket, sen vart kameran bortglömd.

Idag har jag sprungit på stan med pappa & inhandlat jeans & massor av ut-och-gå kläder plus stegräknare, så nu är jag rätt klädd åtminstonde för mina powerwalks, haha.
Har även inhandlat mängder utav godis som ska avnjutas till melodifestivalen.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, inte ett dugg fräsh någonstans faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela