vattenledningsfanskap

Publicerad 2010-03-20 09:40:27 i Allmänt,

Här har man ställt klockan för att hinna med bussen in till stan och gå på världens roligaste pass & få bada skumbad efteråt, MEN TROR NI INTE ATT VATTENLEDNINGEN ÄR TRASIG!?!?!?? SJÄLVKLART.
Jag som har fettare hår än flyttande smör och är så jefla träningssugen, nej då ska allting förstöra min dag genom att de inte finns något vatten, kommer torka ut.. krypandes på golvet skrikande efter vatten.
FAN, jag måste ju duscha, kan heller inte träna bara för den jävla vattenledningens fel.
ÅH, här har jag gått upp i onödan, KUNDE JU SOVA NU!!!!! grinar ju, får slicka i mig mina tårar.
FAN BAJSKORV!!!!!!

behöver köpa klär också, VILL HA NYA FINA VÅRIGA KLÄDER. VILL HA ALLTING....
mest av allt vill jag ha vatten.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-20 09:55:46

Gumman..Se möjligheterna...Snön finns ju..Rulla dej i den...Smält den...Värm den..Ja njut av dagen..Puss..

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-20 22:41:26

det var jag som hjorde elefanten så rören sprack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela