beautiful day.

Publicerad 2010-05-05 19:37:31 i Allmänt,

Aldrig varit så trött i hela mitt liv, men skam den som ger sig jag drog mig upp och möttes av solens strålar!
stönade några gånger över hur skönt de vore att sova till mina classmates..

Hade ledarskap senare under dagen då jag ännu en gång har insett att dagisfröken kommer jag aldrig bli, dock har jag  samma humor som barnen då vi fråga dom vilket djur som flyger och ett barn utbrister: BAJSKORV, då dog jag i garv.
de var väll de ända roliga med den vistelsen, sen fick jag och jessica brist på lekar så vi drog in till stan och käka mjukglass i solen, tills måsarna bjöd in sig...

Tog en shoppingrunda på stan, fick med mig klär hem så nu är pengarna slut.. jag som skulle leva snålt fram till peace, heja mig....

Drog mig vidare mot sats och svinga mina lurviga till body jam, det enda paset som jag bara vill dra ner alla speglar i salen så jag slipper se mig själv, är ju stel som en pinne..pinsamt ju.

kill i kill i magropen, nu stänger jag dagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela