18.04

Publicerad 2010-11-28 17:57:33 i Allmänt,

Begravningen för älskade GK i fredags var riktigt fint, trodde jag skulle vara stark nog att hålla tårarna inne men när gabriella sång sattes igång så brast de.
Otroligt fin begravnings sermoni i helhet då man log till dom fina orden om hans liv och grät ännu mer när rosen skulle läggas på kistan.
Vila i frid nu, älskade Gunnar!

Helen Sjöholm – Gabriellas Sång

Ungdomarna + minikusinerna alá kööhler samlades framför idol på kvällen för att njuta utav varandras sällskap med en stooor godispåse.
Är de någon som är lycklig lottad att fått växa upp med kööhler-familjen och fått komma dom så nära så är det jag, otroligt glad över att jag har er och att för ni är dom ni är. Min andra familj,BIG LÖÖÖÖVE!



snygga familjen!

Lördagen spenderades med en annan fin vän jag har brukar kalla henne för tola, börje och samtalsämnet hamnar lätt på bajs när vi pratar, tror aldrig vi kommer ur kiss & bajs åldern.
Kollade på balklänningar och de var kärlek vid första ögonkast på en klänning som jag lutar åt att beställa.
Mot kvällningen vankades en utgång tillsammans med Lisa, Rebecka, Theres och Andreas och lyckat vart de!


Jessica och jag 2007

Idag har jag tillbringat första advent med papitulo & ätit årets första lussebulle & drukigt julmust, julen må vara den bästa högtiden med alla goda delikateser!

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2010-12-04 13:46:36

Du o Lena är en del av oss Kööhlers! We lööööv ya! <3

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-06 20:34:51

så är de faktiskt! Vi är såå glada att vi har er!! :) massa kärlek till er!! puss till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela