22.35 tisdag

Publicerad 2010-10-19 22:35:13 i Allmänt,

klädhögen i stolen växer, dammtussarna blir allt fler, smutstvätten ligger på mitt golv, träningsväskan måste packas för morgondagens träning, teoriboken bör läsas, min säng är inte bäddad jag sover inte ens på lakan utan på madrassen..
tänkte att ikväll tar jag tag i det, kommer upp till mitt rum och ger det en suck och slänger mig i sängen och drar på mig hörlurarna där de spelas lite elton john.
jag är för lat för att utföra mina sysslor, ta´t imörn!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-19 23:01:08

nja...kommer o lägger i ett lakan åt dej..Sova ska man ju gött o på ett lakan blir det sååå möe skönare.....Men det andra får du fixa själv...Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela