tvådagars

Publicerad 2010-10-17 13:11:30 i Allmänt,

Citerar vanheden i lilla jönsonligan: Slutet gott, allting gott!
En kanon helg i allra högsta grad då de vart utgång både fredag & lördag.

Lisa & jag tog fredagen till våran dag och klunkade vin till en bit fläskfilé och potatisgratäng, lyssna på gamla godingar och dansade choklad-dansen till micke & mojje (choklaa chokla choklaa geeee mig)
Traskade sedan ner mot score och skaka våra rumpor ikapp till vengaboys på dansgolvet. 
Somnade sedan sött brevid varandra på strand.


Lördag var de bara att ladda om för ännu en utekväll. (tar på krafterna att vara 18..phu)
Förade i skåre och intog sedan krogen agian då de drack goda drinkar (rosa pantern är favoriten)
Klockan sprang iväg och de vara dax att åka hemöver. 

Idag är de söndag och här sitter jag med en knut på huvudet saknas bara en one piece jump in. När jag får pengar ska jag inskaffa mig en, dom är ju förjävligt fula men hur goa att strosa runt i en dag som denna!
Får nöja mig med att vara inlindad i en filt sålänge...
Nu ska jag köra några teoritester och sedan gå ut och sätta mig i min bil.



Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2010-10-19 18:10:50

vill ge dig en pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela