18.32 lördag

Publicerad 2010-10-23 18:33:05 i Allmänt,

Jag har aldrig gillat att köpa kläder och dylikt genom nätet, då jag avstår ifrån de helt enkelt.
Vet inte vad de är som skrämmer mig riktigt, jag gillar de bara inte.
Men nu var jag bara tvungen att klicka hem en one piece och de lär bli mitt bästa köp jag gjort på länge, jag är en riktig mjukis människa och denna kommer användas flitigt!


jag, mjukisklädd på mörmon.


Mötte upp Jessica & Louise i stan förut för en fika och planering inför en kommande halloween-party då vi inhandlade en outfit.
Nämnde även för dom att jag har fixat 7 tillfällen åt dom att träna gratis på sats då jag nämde olika pass vi kunde gå på.
lät undefär såhär:

jag - body pump är kul, styrketräning genom hela kroppen de kör vi.
dom - nja, vi kommer ju få träningsvärk..
jag - men spinning då, mycket kondition och så får vi fina lår.
dom - mja fast man får ju så ont i rumpan.
jag - combat då, mycket slag och sparkar och fart lixom intervallpass typ.
dom - vill du att vi ska dö eller?

Jag ska allt få dom ta ut sig och svettas rejält innan vi lämnar anlägningen. För jag vet att dom kan!

 


Nu ska jag göra en storstädning utav mitt rum, de ser värre ut än vad de har gjort på länge.
Sen ska jag skrämma små ungar som har halloween kalas då jag ska ställa upp som ett spöke.
Får se hur de går eftersom jag är såpass lättskrämd, kanske blir jag som skriker istället för dom...

 

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2010-10-24 15:33:37

Vilken söt blogg!



/Tanten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela