lätt road lista

Publicerad 2010-10-03 23:12:38 i Allmänt,

tre saker du gjorde förra veckan:
1. fick ett köttigt skavsår
2. beställde studentmössa
3. insåg att mitt i city kan ta in mycket folk

tre saker du ska göra kommande vecka:
1. FYLLA 18
2. le på skolkort
3. hårdträna

tre låtar som du lyssnar på:
1. Regina Spektor – Samson
2. Kelly Rowland – Commander
3. Cee Lo Green – Fuck You

säg tre saker om dig själv:
1. jag har dålig humor
2. lyssnar på celine dion om kvällarna
3. jag älskar att träna

om dina vänner fick säga tre saker om dig, vad skulle dom säga:
1. att jag är för snäll
2. att skulle passa som polis
3. att jag är ett hälsofreak

tre bilder som betyder mycket för dig:




tre saker du inte kan vara utan:
1. läpsyl
2. iphone
3. vänner

tre saker du gör utan att tänka på det:
1. kliar mig på munnen
2. biter mig i tungan när jag är koncentrerad
3. kollar facebook innan jag börjar jobba

tre saker du avskyr:
1. ballonger
2. alkolister
3. tjejer med pms

tre saker du gör när ingen ser dig:
1. dansar fuldans
2. sjunger högt och fult
3. combat-slag framför spegeln

tre saker som du är nöjd med i ditt liv:
1. mina vänner & familj
2. att jag klippte av håret
3. att jag snart tar studenten

tre saker du ska göra nu:
1. tvätta ansiktet och borsta tänderna
2. läsa teori
3. sova

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2010-10-04 22:46:40

DEN BILDEN!!!! jag ska ge igen:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela