en rubrik

Publicerad 2010-09-26 22:23:23 i Allmänt,

Läst på mig mer kunskaper ifrån teoriboken då jag sitter och kommentera mammas fel på körning och påpekar att på 50 vägar får man böter om man kör 60 och att blinkers är till för att användas.

Tog en vända på stan med pappa denna fina söndag då jag inhandla dom goaste, skönaste, roligaste och häfigaste, behändigaste dojorna som någonsin skapats, inga mindre än easytone! Dom kommer slitas med hälsan, (bokstavligt talat) eftersom de tränar både lår & rumpa, två flugor i en smäll...
Inhandla även smink väska & penselväska ifrån Make Up Store då de även nalkades en ruggit rolig medlemskväll på tisdagkväll, den är given.
Dubbel-kul på tisdag kväll blidde då eftersom jag först ska på kostrådgivnig på sats, mycket kunskap att ta in med andra ord.
Nu ska jag göra ett djupdyk i sängen och se fram emot komande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela