helg resumé

Publicerad 2010-09-12 23:01:13 i Allmänt,

Min första migrän kom smygandes i fredags då yrsel och skallebank gånger 1000 inträffades så jag blev sängliggandes fram tills kvällen då jag fick svida om till lite vackrare utseende än en sovfrilla och utkletat smink, trotsade min huvudvärk och åkte på förlovningsfest i nyktert tillstånd.

nyvaken i jessicas säng -08


Lördag var det kalas för Lisa som fyller 19 vackra på måndag, frossa i massa bakelser & kakor. Men är de kalas så är det, underbart mysigt kalajs faktist. Kärlek till er Kööhler!! 

snygg-lisa på liseberg - 08


Idag, söndag stod frilufsliv på shemat och grilla korv på kilene vart det. Jessica & Jenny vart mina kompanjoner och vi fixade både upp eld och döda getingar galant.
Efter för mycket friskluft åkte vi vidare mot skåre där vi kollade bilar på blocket och halvkolla på en helt okej film.

jenny,matilda och jessica - 08


Nu är jag kallad på möte med john blund...

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-09-14 19:05:00

men guuud, biilder jag inte ens hade en aning om att de fanns! fina tider

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela