klantighet och bilar

Publicerad 2010-09-22 21:37:51 i Allmänt,

Ibland blir jag faktist rädd för mig själv att jag är så klantig.. som igår tex när jag skulle plocka ur mitt skåp på sats och har skåpsdörren öppen så tappa jag något på golvet som jag böjer mig ner för att ta upp, men tror ni inte jag smäller i skåpsdörren med kinden i världens smäll på vägen ner..... jora såatte... resulterade till en svullen och rätt känslig kind idag, VACKERT!

något som faktist glädjer mig är att de är sista teorilektionen imorgon.. tro mig när jag säger att jag ligger och tvingar att hålla ögonen öppna när dryg-åke står och pratar om de jag redan visste.
jag är så taggad på körkort nu att jag dagligen besöker blocket 3ggr per dag för att kolla på dessa bilar som en vacker dag ska bli min, har aldrig i hela mitt liv varit så bil-intresserad.. fast de är klart, jag kollar bara på själva färgen, modellen och om de har 4 dörrar mer kan jag inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela