tidsfördriv

Publicerad 2010-09-30 17:19:34 i Allmänt,

Hur bor du: i en röd villa i förorten på öa
Brukar du komma i tid: oftast om jag inte är allt för dryg att komma upp på morgonen
Hur lång är du: 176 cm
Kan du laga mat: jag äger
Har du någon fobi: ormar och alkolister
Hade du en bra kväll igår: ja tackar som frågar
Vilket är ditt senaste inköp: en cake eyliner, nagellack & pensel ifrån MUS
Din favoritdryck på morgonen: iskallt vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: ja, jag somna och vakna där ifall
Vad hade du sönder senast: ett under att jag inte gjort sönder ngt på länge, peppar peppar
Vem snackade du med senast: mamma
Alkoholhaltig favoritdricka: mojitoooo
När gjorde du senast något riktigt dumt: okejrå.. drog en vitlögn att jag var på synundersökning när jag kom försent till engelskan igår, dragit "vart hos tandläkarn" för mycket nu så.
Saknar du någon just nu: ja, förjävligt att man ska behöva sakna!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: datorn ska lagga sönder och ingenting blir som jag vill
Intressen: träna, leka med mina kompisar <TRE
Senaste person du ringde: maja
Vad drack du senast: vatten
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: beroende på suget och humöret, annars 1 kopp
Använder du hudkräm: ja, the body shop är en hejare på dessa krämer
Attraheras du av män med skägg: skäggstubb och knut MMMMMH
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: 18 om en vecka, klagar inte
Vilken låt lyssnade du senast på: fuck you - cee lo creen
Vad tycker du är äckligt: svettlukt och möggel
Har du pengar på mobilen: ja, abonomang
Vilken svordom använder du mest? åh fyfan & jävla
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? suger på att fota och en linslus som jag är står jag hellre framför kameran
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en blå bil
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja och du får inte veta
När var senast någon stötte på dig? varje dag.. åh, orka lixom DAH
Vad åt du till middag senast? beff, sås och potatis
Äger du några popband t-shirts? darin tröjan är svår att slänga, jag erkänner.
När flög du senast? till italien 2008
Pratar du några andra språk? Engelska & svengelska
Har du gråtit offentligt? ja, de händer
När sov du senast på golvet? aldrig sovit på ett golv tror jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-9 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja, oftast
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? se det möjliga i det omöjliga, allting löser sig. så slår jag te mig själv på arslet
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja, de vore och åka luftballong
Tycker du om att krama folk? ja, älsker´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela