1 april

Publicerad 2011-04-01 18:20:47 i Allmänt,

1 april är inte riktigt min dag då jag kan vara den mest lättlurade personen.
Började med att min mentor nästan lurade mig med att vi skulle byta schema nästa vecka och skulle gå till halv 5 på dagarna.
På sats träffade jag Sofie & Emma då Sofie var på hugget med att luras då jag gick på att dom ska börja instruera combat i muséparken till sommaren. Hon försökte även med att de ska sluta sälja lösgodis i affärerna men när jag frågade varför så var de för att man får hål i tänderna, inte så rimligt, haha.

När jag satt och käka mellis förut så läste jag nwt på samma gång då jag blev helt lyrisc över att solsidan skulle spela in på zakrisdal, jag börja redan planera att gå dit och kolla när dom spela in och tyckte det var coolt att de var i Karlstad.
Då Louise (som gick på samma skämt) sa att de bara var en bluff. Va putt jag blev.. var ju inge kul jue.

Hoppas inte det är något lurt på jobbet ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela