16 april

Publicerad 2011-04-16 14:01:39 i Allmänt,

Mitt lyckorus i livet fortsätter. Jag blickar framåt med ett stort leende på läpparna!
Min gluff rullar på fint och jag slipper gå upp 2 timmar innan skolan börjar plus att jag kommer i tid.


















Färjestad kammade hem guldet till Karlstad i torsdags och de firade jag, Louise och Sara genom att åka in med mjukis till torget för att se på galenheter, vilken stämning.
När slutspelet är igång är hockey som bäst!



Igår var dagen D som jag, Louise, Jessica och Jenny länge gått och vänta på. Vi bokade resan till Turiket så den 25 maj drar vi iväg och lever loppan, sjukt jävla underbart!





Även en utgång med endel utav klassen nalkades under kvällen.
Kan med handen på hjärtat säga att jag kommer sakna dom, halva klassen kommer jag sakna, halva inte.
Sjukt lyckad förfest vart det ifall och mindre kul vart de när något snodde min biljett till nöjes då de bara var för mig att traska hemåt...

Lördagen startades upp med en kaviarfrulle med mamma och en tripp till bergvik för att inhandla saker till turkiet.
Nu ska jag ta en pw med atlas & mamma på kilene innan jag sätter mig med textanalysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela