29 augusti

Publicerad 2011-08-29 17:45:33 i Allmänt,

Ännu en helg har paserat.. de går fort när man har roligt.
I fredags efter jobbet mötte jag upp lollo och jenny för en nykter krogrunda som inte var allt för livad.
Lördagen var de dax för ölandsreunion iform utav kräftskiva med de underbaraste människorna på jorden.
Klockan 5 sparkades kalaset igång ute på Bärsta och de vart en helt sjuuukt mysig kväll med dess innehåll iform utav mat utan dess like, bag in boxar, allsång, gitarr lirande, dans och åter dans.



Söndagen spenderades med mamma då vi körde en myskväll till filmen trust som var helt okej faktist, sevärd film.

Idag, måndag gjorde jag min första skoldag på vuxenutbildningen chef o ledare inom handel och de verkar hur kul som hellst.
Klassen verkar mysig o de kliar i fingrarna på mig efter mina litteratur böcker, vill sätta igång o läsa med en gång.
Ska strax bege mig mot sats och sparka ur mig min sista energi iform utav ett combat-pass tillsammans med Sofie innan jag somnar sött sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela