26 februari

Publicerad 2011-02-26 16:36:18 i Allmänt,

En riktig fullt-upp-med-allt-vecka.
Tre kurser hade deadline varav ett utav dom var projektarbetet. Om inte det vore nog så har jag pluggat som ett djur till körkortet och det var sååå värt det.
Jag har aldrig varit så nervös inför någonting förut men när jag satt och stirrade på svaret där det stod klart och tydligt att jag var godkänd.
Jag satte händerna framför munnen för att inte skrika rakt ut, tårarna kom och jag levde som på moln hela dagen lång.
I fredags gjorde jag uppkörningen och även där ett godkänande.
Bästa dagen & känslan i hela mitt liv!




Under fredagskvällen nalkades årets första utgång för att fira körkort och jennys b-day.
Petter stod på tempel och briljerade och de kunde faktist inte bli så mycket bättre!
AZUM KVÄLL.

Kommentarer

Postat av: JULIA

Publicerad 2011-03-03 22:55:15

ett försenat JÄTTEGRATTIS till körkortet!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela