23 januari

Publicerad 2011-01-23 21:13:03 i Allmänt,

Fin vecka tränings mässigt, har fått ett skönt flow på träningen när de ej intags någon alkohol på helgerna, vita månad(erna) fortsätter sin kamp.
Mindre fint var de 14 virus som gjorde datorn kaput.. men papitulo är lika duktig på datorer som på bilar så han vart räddaren i nöden!

Lung helg som vita månader utlovar och jag uppskattar dom till tusen!
I fredags satt jag på celine dion på mitt rum och satt på golvet och stirra in i väggen, helt seriöst.
Lördags vart de mera liv i rörelse då Elin och Maja gjorde min kväll.
Idag, söndag har ett zumba pass och bio mys med mamma hunits med, fint avslut på denna vecka.

Sen måste jag påminna mig om två saker:
1. Stressa mindre.
2. Lära mig ha tråkigt.

Kommentarer

Postat av: Soffan

Publicerad 2011-01-23 23:27:23

Vi är bäst på träning äny! Men vi ska bli minst lika bäst på avkoppling o tråkighetsgöra också.. Det kommer vi må gott av! :)



Föresten, tror du far din kan fixa min comptuer too? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela