mini årsresumé

Publicerad 2011-01-03 02:08:11 i Allmänt,

Januari månad var ganska så dåligt med händelser.. De jag lever på i januari månad är figge-festerna, vi var inte mer än 9 pers som fucka ur tills solen gick upp.
Sen krångla mitt mobila bredband.. men de de behöver ni inte hissa intresse flaggan för.







Febrari månad och jag insåg att jag inte var lika tuff över att gå till doktorn för att få sprutor och ta bort mina leverfläckar, men dom försvan ifall och tre ärr pryder numera mitt bröst, hals och huvud.
Benhinnorna börja även krångla ochså jag inte är den som lägger mig för minsta lilla utan körde trots de onda..

Jenny drog till thailand i 2 veckor också, insåg hur mycket hon faktist betyder för mig då jag saknade henne och fällde tårar vid hennes hemkomst, vi kom varandra väldigt nära.





In på mars sa kroppen ifrån utav all träning och jag blev övertränad och fick sota för de och vila, la därefter upp ett bättre upplägg på träningen.



Bokade även peace and love och gick på helspänd och taggade upp rejält tills dagen var kommen, skrev till och med packningslistan i mars.

Under april var de ganska dött, jessica fick egen lya där de har spenderats endel. Käka potatissallad och grillad kyckling i hemgjorda alleminumtallrikar på köksgolvet som en inflyttningsmiddag.



Maj sprudlade vårkänslorna och jag sprang in våren tillsammans med maja i vårruset dock i regn men vi klagade inte.



Sommaren kom och under juni månad hände årets händelse, peace and love. Man levde i en fantasivärld i en vecka, alkoholen flödra, mc donalds varje dag, stämningen, människorna, SAKNAR.



Midsommar är en kväll att minnas.. allting hände. bland annat åkte vi moppe med 93:or och vart 15 år igen.



Jag var även arbetslös och alla mina vänner arbetade, därav hade jag väldigt tråkigt om dagarna.
Kööhler flyttade även ut ifrån huset som jag har bott granne med i 17 år, de vart otroligt tomt utan dom så jag och mamma börja spåna på lägenhetsköp.

Rullade in på juli månad då jag drog med Elin och Maja för att se om festiva livet i putte i parken var något att ha, ack så fel vi hade, regn, kallt och otaggade människor slutade med att shrek gjorde våran vistelse.



Firade Maja genom att ha en mysfest med brudarna på min altan som vart riktigt lyckad hela kvällen igenom.





Fina vinkvällar som spåra på jennys altan vart de också några utav, fina kvällar.



Under agusti klippte jag av mig 3 dm utav håret och trivs riktigt bra i de.



Jag börjar sista året på gymnasiet och börjar spåna på framtiden.

September såg ungefär lika dan ut dag ut och dag in.. sova, skolan, träna osv.
Jag & Jenny fick för oss att varje söndag skulle vi ägna åt naturen då vi plockade svamp en söndag och grilla korv en annan.



Oktober, galna oktober.. Jag vart 18 fyllda och bilägare. Stammis på krogen och utgång efter utgång varje helg, en riktig fest månad.


(skulle se ut som att jag var däckad, så lugn, bara lugn)

November månad vart en svaka, GK gick bort och de kändes bara jobbigt med allt, tappa även min iphone mitt upp i allt, men insåg att allting löser sig.

December vart jag sjuk för första gången på året, dansade så fötterna värkte på juldagen och firade in ett nytt år med favoriter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela