10 januari

Publicerad 2011-01-10 22:27:57 i Allmänt,

Sista terminen har rullat igång och om 5 månader står jag på ett flak något berusad med en vit mössa på mig.
De hela blir ju så mycket bättre också när man ser hur bra våran bal kommer att bli, stort plus att sitta i balkomitén!!

Förtillfället sitter jag helt utmattad och är en gnutta förbannad på mitt mobila bredband som inte vill med sig längre, men de är en annan femma.
Vänt på dygnet har jag gjort också, somnade 3 inatt och trodde de var ett skämt när klockan ringer imorse.
Riktigt skönt att avsluta denna måndag med ett dubbelpass på ett överfullt sats, älskar måndags träning.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-16 15:42:03

love you hun!!! vekken fin tööös!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela